søndag 21. februar 2010

Less is More

Nå har sekken blitt pakket, pakket opp, ned igjen, opp og klar.ferdig.gå! 40liter er lite, mindre enn forventet, men har fått med n e s t e n alt. Jeg trur jeg skal klare meg, det føles bare litt absurd å ikke kunne ha flere ting å velge mellom. Eller vent, det har jeg. Ikke klær men, piller! Ikke et lite reiseutvalg, neida, her skal vi ha med oss ett helt forbanna apotek. For å se på den positive siden hadde jeg sikkert blitt sjuk hvis jeg hadde lagt dem igjen hjemme..

06:31 går toget fra Skien til Gardermoen. Altfor tidlig i forhold til min fantastiske døgnrytme.. Er jeg heldig blir det ett par timer søvn! Men med mellomlanding i Helsinki blir det en lang flytur til Beijing og som vanlig håper jeg å sove meg igjennom det meste. På vei til LA i fjor sov jeg før vi tok av, og gjennom turbulens. Jeg er flink!

Etter planen lander jeg i Beijing 08:05 lokal tid. Så får vi se hvor mye Mandarin jeg forstår !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar