fredag 12. februar 2010

NINE days to go

Another travelblog..Just in case I get serious lonely. It can happen!

Bare ni dager til avreise nå, egentlig så hadde jeg mer sommerfugler i magen når jeg forlot Bergen enn jeg har nå. Mulig det kommer. Ganske trygt å komme hjem, alt det samme vanlige. Men det er fint. LOVES the dogs!

Dessuten hører jeg alt for mye på bergensmusikk. Må nesten slutte med det, hjemlengselen er tilstede. Åjada, she loves Bergen too much! (..)

Jeg begynner å tro at jeg har litt for lite planlagt. Prøver desperat å finne noen å reise til Tibet sammen med nå,men fy så dyrt! Dessuten er det vel bare dithen jeg har kommet med planlegginga å. Dette har jeg:

40liters sekk, ja den er liten. Litt for liten mest sannsynlig. Men vi lever etter Less is MORE!
Masse piller. Dyre medisiner. Dyre vaksiner. Og lite trua på Malariamed. som gir meg kvalme..
Solbriller, av typen tøffe som er kjøpt i San Fran!
Pass, inkludert visum til Kina og Vietnam. Kjekt å ha har jeg hørt
Joggesko og flipflops. Driter i snøen i Kina så lenge.
En ny og fantastisk immaturus hettegenser (våres alle kjære studentteater i Bergen)
Hengelås med wire. Takk til brodern som hjalp til fra begynnelsen. Ikke så forbanna lett å resette en slik dings nei.
Gamle og slitne klær som kan kastes på veien.

I'm all set! haha, er ikke det fantastisk!

Blir vel trykket endel ting ned i den lille sekken, kanskje jeg er så flink som Noramarie og kaster alt på veien. Jeg kan jo bare håpe!

Er jeg klar for litt eventyr nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar